1. PODZEMNÍ ANTIKVARIÁT

1. července 2022 — Aukce

Vážení milovníci umění, sběratelé a bibliofilové,

rádi bychom vás informovali o možnosti nabídnout nám do aukce své poklady, jako jsou knihy, grafiky, staré tisky, prostě krásné věci, které by udělaly radost jiným.

Nejbližší aukce se bude konat v říjnu.

Rádi vás uvidíme.

KATEGORIE

137415. Československá fotografie, Časopis pro ideovou a odbornou výchovu fotografických pracovníků, Ročník XXXI., číslo 1-12 (1980)

Praha – Panorama 1980
pevná plátěná vazba s vevázanými obálkami
576 stran
stav dobrý
popis stavu – pobledlý hřbet

OBSAH: VÁCLAV BÖHM: Ohlédnutí -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Eugéne Atget - průkopník realismu -- MIROSLAV BÍLEK: Jak se učí krajinář... -- VLADIMÍR BIRGUS: Komorní galérie fotografie MDKO v Bratislavě -- J.E. MAREK: Nevšední všední den? -- KAREL DVOŘÁK: Velké soukromí Daniely Sýkorové -- JIŘÍ SVOBODA: Zvětšovací přístroj Vivitar 4 -- PETR PEKÁREK: Fenidon vyvolávání a vývojky -- JIŘÍ ŠERÝCH: Groteskní fotografie a František Dostál (překlady Josef Hiršal) -- JAN LAUSCHMANN: Ostříte správně? -- -JIST-: Podchytit zájem mládeže -- VÁCLAV BÖHM: Znovuzrození Fotoklubu OKD Praha 4 -- MIROSLAV BÍLEK: Intelekt a intuice ve fotografické tvorbě -- FRANTIŠEK LEDVINKA: Výchovně vzdělávací aspekty didaktické fotografie -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Irena Blühová - fotografka bojující -- VLADIMÍR BIRGUS: Galérie fotografů v Londýně -- JÁN ŠMOK: Výtvarné Hlinecko a vypisování soutěží -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Miletinova reportáž o divadle -- Revoluční úloha fotografie -- JAROSLAV VÁVRA: Zvětšovací objektivy Meogon 5,6/60 a 5,6/50 -- ZDENĚK TOMÁŠEK: Adaptér pro aditivní filtry -- PETR PIKAL: Setkání nad portréty -- JIŘÍ SOBOLA: Černobílá negativní vývojka budoucnosti? -- JAN LAUSCHMANN: Úpravy negativů před zvětšováním -- -JEM-: Fotografie v propagaci a agitaci -- VÁCLAV BÖHM: Chofos -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Dokumentarista Walker Evans -- JAN LAUSCHMANN: 110 let Drahomíra J. Růžičky -- VLADIMÍR BIRGUS: Galérie GN v Gdaňsku -- KAREL DVOŘÁK: S Petrem Balíčkem o amatérismu -- VLADIMÍR OPOČENSKÝ: TCM 80 - víceúčelový laboratorní expoziční a signální jednotka s pamětí -- VÁCLAV KŘEPELKA: Vnitřní měření světla pro Zenit ES, snímky zblízka, marko- a mikrofotografie -- JULIANA TESÁKOVÁ: Judita Csáderová -- PETR PEKÁREK: Fenidon - vyvolávání a vývojky -- JAN LAUSCHMANN: Využíváte dostatečně citlivosti materiálů? -- -ZK-: Válka a fotografie -- Amatérské fotografie k 35. výročí osvobození ČSSR -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Fotoreportér Arkadij Šajchet -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Pavel Dias - Torzo -- VLADIMÍR BIRGUS: Výstavní síň n.p. Fotochema v Praze -- JIŘÍ SOBOLA: Zvětšovací přístroj Magnifax 3 -- LUDVÍK BARAN: Pohyb v multivizi -- JIŘÍ MACKŮ: Tvorba Ludvíka Barana -- VLADIMÍR PROCHÁZKA: Výpočet slunečních clon -- JAN LAUSCHMANN: Využíváte správně citlivosti? -- PETR PEKÁREK: Úprava vody pro roztoky ve fotografické praxi -- JOSEF MENŠA: Telekonventor 2x pro P-Six -- VÁCLAV BÖHM: 35 let na fotografiích Vojenského muzea -- K.O. HRUBÝ: (matematik + fotografi) : pedagog = Antonín Hinšt -- VLADIMÍR BIRGUS: Ještěří galérie fotografie v Krakově -- JÁN ŠMOK: Amatéři a profesionálové -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Vladimír Semin a nová orientace mladé sovětské fotografie -- JIŘÍ SOBOLA: Příslušenství ke zvětšovacím přístrojům -- -ZDB-: 30 let Družstva Fotografia Praha -- KAREL DVOŘÁK: Méně známý Vilém Heckel (1918-1970) _-- JAN LAUSCHMANN: Práce se zvětšovacím přístrojem -- PETR PEKÁREK: Změkčování vody pomocí ionexů -- -JV-: Diafon 1980 -- VÁCLAV BÖHM: Kladeňáci -- EVA HORSKÁ: Zvýšit nároky i kvalitu -- -DM-: Novinář a experimentátor Bill Brandt -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Jak se volí fotografie roku, Na okraj World Press Photo '80 -- JULIANA TESÁKOVÁ: Fotografia v televízii -- KAREL DVOŘÁK: Kultura a fotografie -- O počátcích sovětského fotožurnalismu -- Barevný inverzní film Fomachrom d -- MILAN BOROVIČKA: Jak se učí portrétista -- JAN LAUSCHMANN: Vyvolávání zvětšenin -- EVŽEN HRUŠKA: Názvy pojmů a veličin ve fotografické senzitometrii -- -HM-: Sport jaké téma -- VLADIMÍR RICHTRMOC: Fotoklub Crystal - otec Zlatého svícnu -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Reportért Anatolij Geranin a tvůrčí fotografie -- PETR PIKAL: Fotoplakáty Danicy Orvanové -- VLADIMÍR BIRGUS: Galerie Fiolet v Amsterodamu -- J.E. MAREK: Expanzívní Žilina -- VLADIMÍR BIRGUS: Povídání o slovenské fotografii -- EVA HORSKÁ: Pentacon - Orwo '79, Mezinárodní bienále přátelství a míru -- -STR-: Fotožurnalismus jako obraz světa -- ZDENĚK TOMÁŠEK: Diatemp - měřič teploty diapozitivů -- LUDVÍK BARAN: Barva pleti ve světle -- K.O. HRUBÝ: Jak učíme obor užité a propagační fotografie... -- JAN LAUSCHMANN: Chemické úpravy zvětšenin -- VLADISLAV MUSIL: Analyzátory pro barevnou fotografii -- -PIK-: Mít rád práci s lidmi nestačí -- JURIJ KRIVONOSOV: První fotofestival v Čeljabinsku -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Robert Frank a ikonografie konzumu -- J.E. MAREK, DEJANA STAMATOVOVÁ: Povídání s bulharskou fotografkou Dejanou Stamatovovou -- ALENA ŠLACHTOVÁ: Akty neodložené ad acta -- JIŘÍ ŠERÝCH: Být moderní? -- EVA HORSKÁ: Fotosoutěž Československé fotografie ke dni tisku -- -STR-: Kritika, ironie a fotografie -- JOSEF KRŮS: Černobílé negativní filmy na našem trhu a jejich zpracování -- LUDVÍK BARAN: Světelné poměry na barevném portrétu -- ROMAN VAŽENSKÝ: Prograsívní formy diapozitivů k přednáškám -- VLADIMÍR RICHTRMOC: Jiří Bartoš - fotograf a organizátor -- JAN LAUSCHMANN: Závoj jako nepřítel fotografa -- VLADISLAV MUSIL: Analyzátory pro barevnou fotografii -- -JIŠ-: Jak pracujeme s fotografií? -- MIROSLAV BÍLEK: Návštěvou u japonských fotoamatérů -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Angažovaný fotograf Kishor Parekh -- MIROSLAV MYŠKA: Jak se učí fotoreportér... -- MILENA BERÁNKOVÁ: 60 let Rudého práva -- LADISLAV ŠOLC: Fotografují sport -- ZDENĚK BURIAN: Život kolem nás -- JOSEF KRŮS: Černobílé fotografické papíry a jejich zpracování -- LUDVÍK BARAN: Proměny bílé a šedé ve světle -- VLADIMÍR RICHTRMOC: Nad poloprázdnou krabicí Zdeňka Halámka -- JAN LAUSCHMANN: Prach jako nepřítel fotografa -- VÁCLAV ULČ: Měření závěrek pomocí gramofonu -- V. BÖHM: Vesnické kroniky a fotografie -- VLADIMÍR RICHTRMOC: 20 let Jizerského fotoklubu SČF -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Elliott Erwitt a spontánní fotografie -- MARIE STRANOFSKÁ: Zuzana Mináčová: Zastavení v čase -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Sovětská meziválečná fotografie (1914-1941) -- ZDENĚK TOMÁŠEK: Nová překlápěcí vývojnice z ČSSR -- -ZDB-: Iniciativě a nápadům zelenou, aneb třicátníci z Gottwaldova -- LUDVÍK BARAN: Čistá, lomená a rozmytá barevná světla -- ANTONÍN VAJČNER: Racionální způsob zpracování barevných fotografií -- JAROSLAV VÁVRA: Škola kompozice -- JOSEF KRŮS: Jubileum československé fotochemie -- JAN LAUSCHMAN: Leště ní skle -- JAN WIEDERMANN: Názkovoltové žárovky jako bodový zdroj světla ve zvětšovacím přístroji -- J.E. MAREK: Fotosoutěže a výročí -- FRANTIŠEK DOSTÁL: Fotoklub Pentacon z NDR -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Zkoumání života a Chris Killip -- EVA HORSKÁ: Olympijská tečka Jurije Somova -- EVA HORSKÁ: In memoriam Václava Jírů -- LUDVÍK BARAN: Za Lubomírem Linhartem -- Zábleskové přístroje Profoto -- LUDVÍK BARAN: Barevné efekty pomocí filtrů a světla -- JITKA STAŇKOVÁ: Dokument či umění v etnografické fotografii -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Fotograf a polárník Dmitrij Děbabov -- Infekční vyvolávání -- EMÍLIE HELEBRANTOVÁ: VI. národní soutěž amatérské fotografie -- VÁCLAV BÖHM: Návštěvou u Smíchovských -- ALENA ŠLACHTOVÁ: Zamyšlení nad symbolickými významy fotografie -- DANIELA MRÁZKOVÁ: Lidská rodina Patricka Warda -- -AŠ-: O mladé a staré fotografii -- EVA HORSKÁ: Interfotoklub na prahu druhé desítky -- EVA HORSKÁ: Rodí se fotosoutěž... -- Zvětšovací přístroje Durst Laborator 900 a 1200 a světelné zdroje CLS-450, BWL-450, Bimacap -- LUDVÍK BARAN: Výtvarnost přirozeného a umělého světla v barevném portrétu -- ANTONÍN VAJČNER: Použití programovatelných kalkulátorů a barevné fotografii -- JIŘÍ ŠERÝCH: Ivan Marek & Nature Morte? -- ZDENĚK MENZL: Podzim 1980 v Lipsku.

250 Kč

Pro osobní vyzvednutí na prodejně je nutno zboží předem objednat v našem e-shopu.

VLOŽIT DO KOŠÍKU

zařazeno v kategoriích:

Košík | Jak nakupovat | Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů | Kontakt

© 1. Podzemní antikvariát, design Petr ADÁMEK, www Tomáš ADÁMEK