1. PODZEMNÍ ANTIKVARIÁT

KATEGORIE
AVANTGARDA BIBLIOFILIE, KRÁSNÉ KNIHY BELETRIE POESIE HISTORIE UMĚNÍ SPOLEČENSKÉ VĚDY ZEMĚPIS KNIHY S PODPISEM NOVINY, ČASOPISY A SBORNÍKY GRAFIKA, KRESBA, MALBA CIZOJAZYČNÉ MILITARIA PRAGENSIA STARÁ ŘÍŠE FILMOVÉ PLAKÁTY PLAKÁTY propagační a jiné, REKLAMNÍ TABULE VARIA (Sport, řemesla, karetní hry aj.) ŠACHY KUCHAŘKY (Jídlo, pití aj.) PŘÍRODNÍ VĚDY / MEDICÍNA VĚDA A TECHNIKA ANTIKA STARÉ TISKY, 19.STOLETÍ SCI-FI, KOMIKS, FANTASY, HOROR KOMIKS VÝTVARNÍCI EDICE EXIL ABSURDITY EROTIKA SVĚTOVÁ ČETBA Národopis AUDIOKNIHY

125744. Typ, Ilustrovaný měsíčník pro úspěšné podnikání, Ročník XI., číslo 1-12 (1937)

Praha – Bohumil Janda - Sfinx 1937
obálka Sutnar, Ladislav
pevná plátěná vazba
668 stran
stav dobrý
popis stavu – svrchu stran 414-445 je patrná malá skvrnka od vody; papír je nepravidelně zahnědlý; plátno je krapet ušmudlané; na přední předsádce je přípisek 857 E / IV

OBSAH: Soutěž na nejlépe upravené dopisní papíry; K čemu se hodí začátek nového roku; Užijte roku 1937 co nejlépe!; 3 věci, kterých je dnes nutně třeba; Úplný kurs reklamy; Příklady dobře stylisovaných záruk; A podívejme se...; Praktické příklady z prodeje - evidence starých zákazníků; JOSEF STEHLÍK: Stručný daňový kurs pro obchodníky a živnostníky; JAROSLAV KRSEK: Důvěrníci reklamního šéfa; 50 otázek pro lepší prodávání za pultem; Máte již doma všechny pohledávky z roku 1936?; Praktické pokyny pro úspěšnější prodávání; Co se osvědčilo živnostníkům; F. A. MARTEAU: Společná propagace, příklad jejího úspěšného provedení; Spolupracujte se svým šéfem; Dopis přátelům aranžérům o výkladech v masopustu; JAN BRABEC: Příklady dobré reklamy s mnoha HP; Nápady jež pomáhají detailistům; FRANTIŠEK XAVER: Chyby z prakse - jimiž se moudrá hlava učí; EMIL KUDRNA: Francouzský kurs pro obchodníky; JAROSLAV RICHTER: Živnostenskoprávní poradna; Jak VÍC může získávat reklamníky; Je dobře mít babičku jasnovidku; Jak byl zvýšen obrat u dosavadních zákazníků; Praktické příklady z prodeje - jak potvrdil objednávku; Zavedl jste již normalisované formáty?; Úplný kurs reklamy; Jak zařídit uzenářství, dobře prodávat a upravovat jeho výlohy; MILOŠ BLOCH: Co se mi v reklamě nejlépe podařilo - a proč?; Užívejte svých peněz; JAN BRABEC: Jak to v reklamě má být a jak také je!; Co chybí Třebíči?; Klid a hrubá rozvaha; Překvapující obsah tři tajemných skřínek; F. A. MARTEAU: Představujeme číšnici Nippy a prodavačku Sally; Jak najít pro továrny nový výrobek; Abeceda podbízení; Pokyny zástupcům, kteří chtějí míti úspěch; Obchodník v drobném po velikonocích; Jaké výklady pro jaro; Povinnosti správních radů akciových společností; JAN ZENKER: Úředník u telefonu; JAN BRABEC: Změna a neobvyklost jsou kořením reklamy; Správná politika v době krise a konjunktury; Ze sjezdu Svazu pro rozšíření moci byrokracie; JAN BRABEC: Správní obchodní politika při stoupajících cenách; Několik praktických pokynů pro velké firmy (továrny); Pohádka o ideálním úředníku; JAROSLAV RICHTER: Co je a co není nekalou soutěží podle usnesení obchodních gremií a živnostenských společenstev; Propagace novinek z radiooboru; Reklama diapositivy - jak ji dělat účelně; Desatero, jak malý detailista může zvýšit svůj obrat; Zkušenosti úspěšných lidí a firem; Malé změny, které zlepšily kancelářskou práci; Jak udělat z nevýnosného obchodu výnosný; Peníze jako tvořitel přátelství; Sen o psech baskervillských a kouzelném klacku; Vítězné americké inserty a obaly roku 1936; Co jsme viděli praktického - jak je u náborových dopisů používání doušky; Abyste měl z letních hostů užitek...; Vývoj reklamy ve Svazu sovětů; Svět i podnikání jsou ve stálém pohybu; JOSEF HENRYCH: Jaké výkladní skříně v létě?; JAN BRABEC: Propagace cizineckého ruchu, Místo mluvení O - příklady JAK; A pokladna zeptá se, co jsi dělal v létě?; B. JEK.: Několik pokynů pro lepší službu v restauracích; Výroba zákazníků; Byl jsem na dovolené v DETAILII; Jak poskytovat úvěr a dostat pohledávky zaplaceny; Nápady do velkého horka; Příklad z Anglie - jak propagovat sbírky a dobročinnost; Neberte s sebou na dovolenou práci, ale oči; Jak zvítězit nad konkurencí; Jak si ušetříce čas i práci; Jak cvičit vedoucí a zaměstnance; JAN BRABEC: Příklady reklamy s vtipem; JAN BRABEC: Snižování cen při snižování důchodů je nesmysl; Jak použít přestavby k propagaci; Kolik stojí nedostatek taktu; JAN STRÁNSKÝ: Co chybí Sobotce?; O semenech, která nebyla zaseta; F. A. MARTEAU: Rozhovor s pařížskými aranžéry a příklady jejích výkladů; Nejdříve investujte do sebe sama; Příklady dopisů, které usnadňují prodávání; JANA BRABCOVÁ: Pohádka, jak vítáme u nás úředníka z dovolené; Co jsme viděli praktického - tři způsoby, jak udržet seznam adres živý; ZDENĚK DOLEŽAL: Jak může obchodník sám vymáhat soudně své pohledávky; Mají malí detailisté poskytovat úvěr?; Který z těchto plakátů se vám líbí?; Kalkulace a poznamenávání zboží v detailu; 5 základních předpokladů úspěchu při prodávání; KAREL HADRBOLEC: Dům od domu, od státu k státu, ze světadílu do světadílu; JAN BRANEC: Reklamní nezvyklosti; Používáte svého předního nebo zadního světla?; Povídka o reklamním odborníku a obchodníku; Životabudič nebo projímadlo?; Vedete svůj podnik opravdu k úspěchu?; Válka je i hospodářsky vyložené bláznovství; Sovětské a španělské propagační letáky; Co nového v Americe; Chcete-li při náborovém dopisu něco zdůraznit; Mezinárodní reklamní kongres v Paříži; JOSEF HENRYCH: Výklady k zahájení školního roku a podzimní; Jak pořádat soutěže pro získání osvědčujících dopisů; Proč podniky upadají; JAN BRABEC: Jak reklama zbrojí; Správný postup pro výkonné řízení práce; Co vše se děje za našich časů!; Měsíc září; Co jsme viděli praktického - dopisy, které prodávají po nákupu; BOHUMILA ČERMÁKOVÁ: Každému něco z Anglie; Jak zjednodušit evidenci zástupců; O změně a vývoji obchodních problémů v lidském životě; Mikuláš chudých dětí; ZDENĚK DOLEŽAL: Jak může obchodník sám vymáhat soudně své pohledávky exekucí na plat; Jsou různé druhy zvědavosti; JOSEF HENRYCH: 15 námětů pro podzimní výklady; Reklama jakou u nás nemáme; Jak velkou máte příležitost?; Stručný kurs jak zvýšit obraz a zisk; JAN BRABEC: Reklama, kterou musíme vidět; Proč obchodníci nechtějí umisťovati cenovky na výkladní skříni?; Dobrodružství v zemi budoucnosti; F. A. MARTEAU: Jak reklama zachránila hynoucí výrobu; KAREL BUCHTA: Jak může vésti statistiku malý podnik; ZDENĚK DOLEŽAL: Jak může obchodník sám vymáhat soudně své pohledávky - exekucí na svršky; Pohádka o třech druzích šéfů; Nové a dobré plakáty; Aby si zákazníci vážili vašeho kalendáře; JOSEF HENRYCH: Výklady dušičkové, mikulášské a pro zimní sporty; Kdy a jak používat vysekávaných prospektů a brožur; JAN BRABEC: Jak se časy mění - a reklama s nimi; JAN BRABEC: Velký úkol rozumných lidí v naší době; Vánoce - abyste měl z nich opravdu zisk; Detailista, který pořádá táboráky; Jak se těžká práce zástupce může státi lehčí; Výklady obchodu s obuví a s koloniálním zbožím; KAREL BUCHTA: Lepší způsob přidávání k platu; Co jsme viděli praktického - jak si hotel udržuje zákazníky; JAN BRABEC: Reklama vánoční a zvláštní; Pokyny pro reklamu letáky; Dovedete správně oceňovat?; Dobrodružství v zemi politiky; Co má darovat k vánocům obchodník; JOSEF HENRYCH: Jaké mají býti vánoční výklady; A ještě několik vánočních pokynů; Jak na to, abychom se nebáli slova Inventura; Silný muž potřebuje kolem sebe opět silné muže; Dopis úředníka šéfovi; Jak učinit práci zajímavou; Jaká je psychologie vaší firmy; Americká Better Business Bureaus; Byl jsem v tomto roce dobrým šéfem či vedoucím?; Sedm předpokladů úspěšného výcviku zástupců; JAN BRABEC: Jak zlepšit reklamu; OTO TOMAN (Liberec): Přijedete-li do Liberce, navštivte rovněž pana Tomana.

800 Kč

Pro osobní vyzvednutí na prodejně je nutno zboží předem objednat v našem e-shopu.

VLOŽIT DO KOŠÍKU

zařazeno v kategoriích:

Košík | Jak nakupovat | Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů | Kontakt

© 1. Podzemní antikvariát, design Petr ADÁMEK, www Tomáš ADÁMEK